تعداد بازدید: 1454

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 18 تير 1391-12:14

یه "عالمه" بی کسی!

انتظار ِ مددی از کرم ِ باران نیست؛سه صفحه برای رییس جمهوری نامه نوشتم و هربار که خودم آن را مرور می کنم احساس می کنم که قلبم در آتش در حال سوختن است و تعجب می کنم که چرا دل مسئولین ما که خود را دلسوز مردم می دانند هنوز به درد نیامده است/پدرم کارگر ساختمانی است که به دلیل فرو رفتگی میلگرد در بدنش صاحب 60 بخیه است و مادر و برادرم هم بیمار هستند.


مازندنومه،زینب حبیب پور:"عالمه نجف پور"-دختری که پیش تر خبر بیماری و معلولیتش در رسانه ها کار شد- شب گذشته پایش بر اثر ضربه کوچکی به سنگ دستشویی،شکست.

خواهر عالمه صبح امروز با ما تماس گرفت و بغض آلود و گریان مسئولان مازندران را بی وجدان خطاب کرد و گفت: متاسفانه بعد از انعکاس مشکلات خواهرم -عالمه- در رسانه ها(همزمان باسفر رییس جمهوری در مراسم سالگرد مرحوم کردان)هنوز هیچ یک از مسئولان استان در زمینه پزشکی اقدامی را انجام نداده است.

 وی ادامه داد: سه صفحه برای رییس جمهوری نامه نوشتم و هربار که خودم آن را مرور می کنم احساس می کنم که قلبم در آتش در حال سوختن است و تعجب می کنم که چرا دل مسئولین ما که خود را دلسوز مردم می دانند هنوز به درد نیامده است.

نجف پور با بیان اینکه بعد از آن نامه تنها هزینه یک ترم دانشگاهم از سوی رییس جمهوری پرداخت شده؛ ادامه داد: من قصد تیغ زدن و گدایی ندارم،فقط می خواهم رییس جمهوری برای خواهرم پزشکی را معرفی کند که تحت درمان قرار بگیرد.

 وی بیان کرد: پدرم کارگر ساختمانی است که به دلیل فرو رفتگی میلگرد در بدنش صاحب 60 بخیه است و مادر و برادرم هم بیمار هستند.

خواهر عالمه می گوید: روان شناسی خوانده ام و با اینکه نامزد دارم همه اعضای خانواده ام در یک اتاق زندگی می کنیم و هرگز از رییس جمهوری و مسئولان خانه و ماشین و امثال آن نمی خواهم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان برای یک بازی فوتبال میلیاردها تومان هزینه می کنند اما سلامت و آسایش شهروندانی چون او و خانواده اش را فراموش کرده اند،پرسید: چرا تاکنون در زمینه درمان خواهرم کاری نکرده اند و آیا می شود خواهر معلولم را دور بیندازم؟!

 این خواهر رنج کشیده که اهل و ساکن ساری است؛ ادامه داد: بهزیستی مازندران به ما قول داد که خواهرم را برای درمان به آلمان می برد اما تا تهران هم نبرده اندبلکه یک ویلچیر زهوار در رفته به خواهرم دادند که اگر همین را نمی دادند سنگین تر و رنگین تر بودند.

بر اساس این گزارش، سرعالمه هنگام وضع حمل مادرش ضربه خورد و رشدش متوقف  و دچار نوعی بیماری خاص(میکروسفالی) شد.

 وی هم اکنون 19 سال سن و تنها پنج کیلوگرم وزن دارد و دچار پوکی استخوان هم می باشد.

 خواهر دردمند عالمه که از همه مسئولان استان ناامید شده از پزشکان خیر خواست تا در زمینه بهبود و سلامت خواهرش اقدام کنند تا به دلیل بی توجهی نمیرد:

...آن چنان سوخته این خاک ِ بلا کش که دگر/ انتظار ِ مددی از کرم ِ باران نیست

رنج ِ دیرینه ی انسان به مداوا نرسید/علت آن است که بیمار و طبیب انسان نیست(ه.الف.سایه)

*شماره تلفن خواهر عالمه در دفتر مازندنومه محفوظ است.


  • سه شنبه 20 تير 1391-0:0

    دیروز دکتر گنجی در بابل عالمه روز ویزیت کرد و ازش پول نگرفت خدا خیرش بده لااقل این پزشک نشان داد که مثل مسئولین استان ما فکر نمی کنه!

    • دوشنبه 19 تير 1391-0:0

      شماره كارت بذار.كي الان بانك ميره

      • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 19 تير 1391-0:0

        6037991440997462 شماره حساب مادر عالمه----آمنه قلی پور

        • دوشنبه 19 تير 1391-0:0

          عالمه خدایی داره به اندازه تمام عالم، توکلت به خدا باشه امیدت را از دست نده و مصمم پیگیر کارهایت باش امیدورارم موفق باشی

          • يکشنبه 18 تير 1391-0:0

            اخلاق پزشکی که میگن و کلی درس دادن تو دانشگاه ها به این علامه های پزشک پس چی شد ؟ می خواهید ترجمه کنیم بدیم به روزنام ه های خارجی تا ببینید چقدر پزشک داوطلب میشند که این کارو انجام بدهند ؟ واقعا واسه نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ساری و بابل و تمام پزشکان منطقه متاسفم !

            • يکشنبه 18 تير 1391-0:0

              با احترام به قشر پزشکان و اصرار بر عدم توهین به همه آن ها باید به استحضار برسانم که یک پزشک زنان و زایمان برای این که به مسافرتش برسد از من خواست تا پسرم را ده روز زودتر به دنیا بیاورد تا زیر میزی اش نپرد. یعنی حاضر بود برای 400 هزار تومن یه بچه نارس روی دست من بماند. البته همه میدانیم که در هیچ صنفی همه بد نیستند ولی حتی اگر یک درصد هم بد باشند به چشم می آیند.

              • يکشنبه 18 تير 1391-0:0

                اگر امکان دارد یک حساب بانکی معرفی کنید .

                • يکشنبه 18 تير 1391-0:0

                  متاسم واسه اين دكترا كه دستشون هزارتا جا بنده( حقوق ثابت هيئت علمي،حق التدريس، ،مطب،بيمارستان و...)ولي بازم يه بدبخت و فقيرم ميبينن تا قرون آخر هزينه كذايي عمل بايد به حسابشون واريز بشه تا دست به تيغ بشن.


                  ©2013 APG.ir